Sunday, December 27, 2009

tiga cerita i rasa panas. satu cerita i rasa sugul.

cerita i rasa panas satu.

perasan tak lagu baru aku letak kat belog ini? perasan tak? perasan tak? perasan tak? lagu itu perempuan bernama dni awatif yang bagi aku dengar.sumpah sedih sebab macam.omaigod! omaigod! sedih la gila lagu neh.kau bagi aku dengar buat apa dni! aku benci lah lagu neh! tak suke! yela..tak suka lagu neh tapi dengar sekali terus menggelabah download sampai 34 ratus kali sebab mahu yang paling berkualiti.

tak suka lagu ini tapi masuk hari ini dah 79 kali aku ulang sambil buat muka gagah takut keguguran air mata.tak suka lagu ini tapi pergi youtube cari video clip dan lirik bagai.tak suka lagu ini tapi terus letak lagu kat belog. tengok.. betapa tak suka nya aku pada lagu ini.peduli hape nak kata aku jiwang. =D

cerita i rasa panas dua.
tak panas mana.aku jatuh motor langgar gate rumah sendiri sebab adik sakat' jatuh ditimpa motor di depan jiran kacak lalu dia tolong angkat kan motor.angkat saja selepas itu dia gelak.tak ke bangang.tapi aku mahukan adegan yang lebih romantik.ouh' jatuh jap ego time tuh sebab selama ini tegur hanya pada hari raya.eh' lepas itu terus baik dengan dia.ada hikmah juga jatuh motor nie kan.kalau lah aku jatuh depan anak sultan ke apa..lepas itu dia terus melamar aku ke apa..lepas itu tak naik motor or kereta dah' pergi berkelah naik private jet..WOW!


cerita i rasa panas tiga.
tiba-tiba ada jeritan..'eyda ada panggilan rindu untuk kau'!! omaigod' farid kamil misscall i! i main misscall misscall dengan farid kamil.lama juga main misscall misscall dekat 8 jam sampai i bosan lalu tinggalkan dia dan main misscall misscall dengan aaron aziz pula.tiba-tiba isteri aaron aziz datang rumah marah-marah tarik rambut i'

dia kejar i dengan kereta sampai satu gua.i yang jahat sumbat api pada ekzos lalu kereta itu meletop lalu merempuh i.i katawa geli hati dan kenapa i tak mati.tiba2 sahaja isteri aaron tadi berada di belakang i dan menembak i hingga mati. bukankah dia sudah mati tadi? maka i mati seorang diri. tiba2.DAMN! rupanya i bermimpi.ini mimpi kamu tahu' ia berdasarkan kretiviti otak i. kalau siapa kata.

' GILA EYDA CERITA MACAM TAHI?'

memang aku marah.dah nama pun mimpi. (tiba-tiba 'i' jadi 'aku')

cerita i rasa sugul.
ini tak boleh cerita banyak-banyak nanti hiba.sahabat suka duka yakni syed mohammad hafiz bin syed shahrul zaman akan menyambung degree di shah alam.dia adalah senior aku di arau.sumpah akan rindu dia nanti kerana nak dekat hari-hari merepek dengan dia di damak dan kerana kami lah perniagaan lokchin di situ laku' gelak macam esok taley gelak dah' hari tu je last gelak.pergi library dia buatkan assignment aku sebab dia terer C++.kalau aku sedih' dia selalu buat falsafah yang aku rasa macam tiada kaitan.kalau aku tertinggal kalkulator' dia la penyelamat'

dan lepas ini mesti tiada orang mahu sakat aku kalau nampak shamin dah' syed! siapa nak pergi bazar dengan ida nanti?? sumpah syed memang member yang best! gua rasa lu memang best lah! alamak dah sedih.............

p/s: imissyousyakir