Thursday, January 21, 2010

xoxo

oke..baru tahu dari syasya xoxo itu apa.sebab hari itu pergi blog haq dia kata dia pun baru tahu.tiba-tiba baru teringat aku pun tak tahu maka cepat-cepat tanya syasya sebab aku yakin dia mesti tahu HAHA!.ceh..bukan noob tapi mana boleh haq tahu aku tak tahu..

lately rasa lame gila.penat.dan entri kali ini agak serius.

nak share satu benda.niat dia baik..tapi aku tak berapa kenal dia.sebab aku malas nak bagi harapan kat dia.and tak nak dia pun bagi harapan kat aku macam ada orang tuh buat dulu.dia ada bagi satu ayat.masa tuh aku tengah dok minum redbull..(hilang title gadis ayu aku jup sebab memang seminggu 3 4 tin aku tibai)..

time tuh aku hiba gila bab lah..dia datang cakap something tapi aku tak faham.laju gila cakap mat saleh' rasa nak lempang jek.oke..camni dy cakap..


break-up can be nasty. And the blaming game is even nastier. Nastier nastier I tell you. From someone you loved so dearly then becoming a total stranger to the point you are no longer on talking terms.

aku tahu dia sapu ayat novel mana ntah.aku buat-buat tak faham pastu aku blahh. hehe' terima kasih lah. aku tak perlu kan laki yang suka cakap aku sombong padahal tak kenal pun aku sebenar macam mana.yang suka tanya kisah silam aku.and the best part is..ko siapa nak cakap buruk-buruk pasal dia.ko kenal dia ke? buruk ke baik ke biar jela..u already make me lagi ingat.bukan lagi lupa..

eh' kat atas tadi aku cakap dia niat baik en..boleh tarik balik tak?? ada lagi ayat dia bagi. sakit hati juga lahh..aku tahu dia try tolong aku.tapi cara dia macam *^*&%^&$%^#

sebab memang dah lama aku bersabar dengan laki jenis macam nie.ke aku optimis? kalau memang yang rapat sikit pun aku tak kisah sebab mereka tahu cerita..



pesanan nenek: jangan lah buruk buruk kan orang kalau tak tahu dia sebenarnya macam mana.


p/s: imissyou.