Tuesday, December 7, 2010

bendera merah hilang!

assalamualaikum.


oke' sekarang emosi bendera merah dah hilang.sorry lah aku kalau datang bendera merah memang kerja nak emosi je.memang fucked up sangat dengan diri sendiri because imma a girl that cant control my own emotion.inilah benda paling susah aku nak handle bila dah besau-besau ni.syaitonirojim betul!


It’s dec now. seems too early to start a new year’s resolution kan kan. On second though, you don’t need to wait for a year to change, to do something. if you want something, do it now. in summary, the past 11 months a lot had happened. i’m 20 now dang! dang! dah tua ke hang eyda!. yes…. for the 12ratus ratusan time, im only 20 tak tua mana eh.masih boleh main ting ting dah tuju kasut dengan rakan sebaya. 


there are so many things i wanna do. like always, the choices i make are the ones that will shape me. growing up, my priority would be a lot different compared to most girls my age' oke..ayat last dah poyo sikit! tapi seriously saya kena gerakkan diri untuk menjadi yang lebih cemerlang *arghh tolonglah ayat gua macam tunggang-langgang dah ni. oke mula balik' i want to live a simple life. i don’t need anything fancy. as for the next few days, i should start growing some plants,baking *auwww, be more organized, better time management, chilling in weekends, doing nothing but drawing, surfing the internet and watching tv series. i like that.wuhuu! keeps me calm. i dont need your fancy parties with pretentious people and wannabes. for real i need something calm and relaxing dont think i don’t smell what youre up to behind my back. so yeah. lets live life simple for the following year, i look forward to doing more  and focusing on what i want to.that’s all i need.


yang penting..what ever will be will be.Allah knows well.everything is under His control kan kan..jodoh? future thingy? i firmly believe in that.


jangan nk seriuos sangat lah eyda.oh dan sebenarnya ini azam tahun baru tahun lepas saya..tengok remaja tak berwawasan betul.. T_T *ini icon menyesal ke sedih gamaknya aku nampak ramai orang buat kalau kalau sedih.


senang cerita.


selamat menyambut maal hijrah kepada seluruh umat Islam,rakan rakan sepenerajangan, pakcik kedai tayar, makcik dobi jalan melur seksyen 7, kakak cantik jual ice blended, abang main skateboard. dan adik adik yang suka mengamuk tak tentu hala.moga tahun baru beri kita lebih barakah.aminnn..




aku tataw pa motif ada makanan tengah-tengah tu.tapi bengkak di bawah mata telah membuat kan aku tidur seawal mungkin sekarang.tapi kompem tengah tengah malam aku terjaga.tsk tsk..pernah juga malam-malam terjaga pergi buat sit up dan paling tidak pun aku main buat origami.sound so bambi. T_T *eh icon sedih lagi..alololo


mememuahhhh! eh..ade pulak nak cium cium..sekian.salam..*sambil buat muka paling mulia


p/s: sempena tahun baru..aku nak buat plastic surgery kat blog nie.biasalah mahu lebih umpphh dan hot.blog pun ada perasaan mahu stylo mylo juga.jangan ingat hampa ja nak bergaya.