Friday, December 10, 2010

tak perlu susah susah click refresh dari pagi bawa ke malam.yeay!

oke..cerita pendek je.yeay! dah dapat check result.Alhamdulillah..bukan lah deanlist pun dan tapi berbaloi lah project semua oke dan yang penting tiada kegagalan' itu pun dah boleh buat aku memanjat penuh kesyukuran.stop! erk..tak mahu cerita panjang kan..  


lepas tu kan..lepas tu kan..aku tension juga kadang-kadang tak tidur berapa hari siapkan studio punya project.ke hulu ke hilir..perabeh duit sebab buat project.aku rasa busy sampai lupa nak adakan masa untuk diri belajar apa yang patut gadis gadis macam aku patut belajar. *eceh..pernah sekali aku tension tengah tengah malam dok sapu acrylic kat model project aku kan..aku terbebel.. patutnya, korang laki-laki ni yang perlu bekerja keras. aku golongan makwe makwe ni duduk rumah je, belajar masak ke buat kerje rumah ke, pastu cantikkan diri sikit tunggu laki  masuk minang. itu saje kerje aku sebenarnya.!!! 


erk...lepas tuh sendiri menyesal sebab kalau lah kan aku takda ilmu di dada siapalah aku di dunia ini..ewoohhh! biar tak lawa ber..janji ilmu dunia akhirat cukup bekalan.takpun marilah jadi beauty with brain.jangan harapkan laki je nak gedebak gedebuk cari nafkah.nanti dah kerja kalau ada kerjaya elok-elok boleh menabur wang dengan baik..manage duit kasi elok, nak beli apa pun orang keliling tak bising sebab duit sendiri.shopping dengan hasil titik peluh sendiri sangat surga! cuba kalau pakai duit laki? maunye laki kau kedekut nak mam..tak ke pilu je rasa hidup.mari lah bekerjasama biar lelaki berjaya..perempuan pun sama..*nie bab apa dah aku masuk ni..kerja ea? ke rumahtangga? haha! lari dah..mahap..tamat.


***


cucu rumah orang sebelah dah balik.kata cuti sekolah kan.mak aih..depa punya cara pergaduhan sesama sedara memang macam cerita polis hong kong.segala aksi ada dari yang suara halus mulus sampai suara pitching kalah ning baizura pun ada.aku punya tingkap bilik betul-betul mengadap ruang tamu depa punya tingkap.tak payah susah-susah tengok drama kat televisi.jenguk kat tingkap sambil kunyah biskut hup seng dan air perisa kosong pun cara juga.*hah eyda ngumpat jiran! bukan ngumpat cerita pengalaman..ye dak? hehe


ouh yea..makin aku diam.makin aku tahu semua cerita.terima kasih lah semua. :)


You can never "just be friends" with somebody you used to love, simply because a little part of you will ALWAYS love them. :') *tiba-tiba feeling..haishh


p/s: kaki..sila lah pulih dengan cemerlang.