Sunday, March 21, 2010

lama aku bertenggek

aku kat rumah sekarang.depan tv cerita apa tak faham..aku juga dengar lagu kuat kuat.kuat sampai adik aku jerit kat aku suruh diam sebab dia nak tidur.dah kalau tengok bola tak ingat dunia..pukul 5 ptg pun belum tentu dia akan sedar diri.arsenal memang loser..*tiba-tiba

sebenarnya dah nak dekat sejam aku depan laptop nie.
dah nak dekat sejam aku renung keyboard nie nak cerita.

nak mula dari mana ye?
nak cerita banyak sebab macam-macam ada dalam kepala otak ni.
macam-macam jadi kat keliling aku sekarang sampai rasa nak menyibuk tu dah takde dah.
suka hati korang lah nak buat apa.janji semua senyum lebar.ketawa dalam versi pendera punya ketawa.
itu paling mendebarkan and yet aku rasa lawak.

oh ye' nak cerita kan..siap dah edit gambar bagai
tak tahu nak guna ayat macam mana

satu pun tak keluar.
yang keluar muka dia.
tak kan nak tempek muka dia kat sini pula kan.
menempah binasa orang dulu-dulu kata.
maka aku tempek lah gambar ini.

time form 3.sempoi kan advisor aku pakai kain pelekat jek.nak pergi rumah dia harus melalui asrama lelaki sampai ke tingkat tiga.sumpah memang mencabar.senior aku gila.oke rindu mereka.bukan senior.mereka dalam gambar nie la. pttff!

kan..aku dah menulis ikut emosi sekarang.semua sebab final nak dekat.bila aku fikir satu benda yang buat aku rasa terganggu.aku akan mula ingat benda yang pernah buat aku lebih terganggu.

p/s: tak tahu kenapa sangat berdebar untuk final kali ini.