Tuesday, March 2, 2010

penat bak ang! tapi syok!

hah! seperti biasa bertemu lagi kita dua kali seminggu' aku dah fixed kan masa aku untuk berblogging hanya dua kali seminggu.gaul-gaul cerita secukup rasa dan tempek ha..amek kau di sni..tepuk! tepuk! maaf ayat macam rancangan masakan.

last week lecturers bagi assignments  macam tak menitikberatkan unsur kasih sayang..tade nak kasi can langsung hantar lambat' memang kena ontime.kalau kena redo akan aku bersilat tak kena tempat nanti.tak kuasa mak! maka memang tekun membuat kerja plus test lagi bak ang.dah sampai tahap bosan memang tawakal buka fb jalan-jalan kutuk gambar orang..wiiwiit! setelah seminggu melatih diri menjadi pelajar cemerlang.weekend mesti mahu enjoy bak ang.

seronok gelongsor-gelonsor atas batu ada air mengalir sejuk.

tak habis-habis nak guna 'bak ang'..sebab seronok dengar member-member cakap.syok macam rasa nak kawad sekarang!

weekend ini memang letih tapi tak rasa apa-apa sebab syok bak ang.(bak ang lagi..lempang kang eyda).macam-macam modus operandi kami lakukan sampai kaki aku sakit sebelah dan kadang-kala rasa kaki macam takde.setap 5 minit aku check kaki aku ada ke tak.takut lah longgaq tercicir sebab rasa ringan semacam.tapi yang pasti syok.lagi-lagi ada shisha.ex roomate aku yang dah lama tak jumpa.rindu bak ang nak gosippppp! dua hari lepak dengan dia memang tak puas weh weh borak! before dia balik nilai kena pergi kenduri rumah wani dulu..yeyeay! jumpa hang lagi. *kening2*


 
tengok gegar nya gambar ini.

 satu-satunya gambar tepi pantai yang waras dan tidak gegar.

bila semua dah pulang..sayu lah pula..haha! weh' sebenarnya aku tengah hiba esh bodoh betul semua benda sedih datang sekali arung hari ini.kadang-kadang mendatangkan marah.rasa nak beri pengajaran secara kasar tapi sabar lebih perlu.shisha' dni' atun' wani..nanti kita borak-borak gila macam sarkis lagi!

 
 

 
 aku and shisha dah peduli apa dah' sorang seluar pink sorang hijau.sampai-sapai air turujun terus turujun.

this weekdays =  4 tests in a row..1 project submit on wednesday.plus 1 presentation..
this weekend = hot.fm big jam..nak p wehhhh! lai..lai!

sesungguh printer aku buat hal lagi.entah kenapa printer nie suka buat hal sebulan sekali.period ea?