Friday, March 26, 2010

lelaki cool

tadi sepatutnya ada kelas malam' pergi-pergi kata batal..aku nyaris-nyaris langgar kereta mewah sebab bawa motor macam pelesit tak ingat punya laju dengan lampu motor lupa pasang nya.tengok betapa semangat aku sampai berkorban macam tu sekali demi seorang lecturer kacak.

kacak dan cool.macam lecturer saya nie.paling cool saya rasa.
tapi bukan nak cerita pasal beliau.laki orang nie..mari cerita pasal bukan laki orang.

kalau nad kata lelaki tiada facebook adalah cool.bagi saya lelaki yang memakai helmet kuning dan bermoto merah jambu sejuta kali lebih cool.kan kan..weh weh..tipu jek.

bagi aku lelaki paling cool adalah lelaki yang still baik dan boleh borak kosong dengan bekas teman wanita dia dengan tenang dan tidak beremosi balada punya.bekas yea..dalam bahasa kampung nye ex.celah mana nak cari lelaki macam ini sekarang.sebab lelaki memang tak pernah lari dari ego.wah! hebat! cepat tepuk tangan ramai-ramai yea gadis-gadis.mat kool mat kool kawan ku..! (suara garau)

aku ada ramai rakan yang boleh je get along dengan ex masing-masing. tapi tak la sampai kau terpikat dengan lelaki lain nak story punya.hati kena la jaga der.let by gone be by gone la kan.bukan nya nak baik ada makna.'oke aku nak kat kau lagi' macam tu ke lelaki-lelaki yang tak cool ingat? ini boleh masuk kategori klasik nasional..

lebih cool kalau.even kau still ada hati kat ex kau nie tapi kau tak pernah cakap pasal emosi kau..kau masih beri semangat kat ex kau in many way.at the same time' kau pun move on juga dengan orang lain.macam makhluk tuhan yang kenal seorang ni.dia selalu gila bagi semangat kat ex dy dan mereka baik.tapi seriously dia tak mengharap pun apa-apa.hidup tenang jek.wah! ini hebat! betul-betul kategori rocksteady! or maybe he's a good pretender.simpan dalam hati ke kan..tapi tabah! wow!

atau..meraka tanak baik sebab senang nak lupa kot.konon-konon hardcore!

aku? entah..kalau nak baik.aku oke..tapi kalau dah tanak baik..tu aku ambil masa sikit nak oke..haha' oke aku rasa aku kategrti..etnik kreatif..-_-"
or depends..

p/s: esok last bayar saman,,dah la bagi no plat salah..slip hilang..haha! cool tak? nak kena penampar ada..