Monday, March 15, 2010

oke fine lah! fine!

oke fine lah! fine! (saja nak ulang)
oke fine lah! fine! (saja ulang lagi..)

dah lama aku tak update blog.aku dah rasa macam kerja di kilang photostat dah bilik aku neh' sumpah merata kertas sampai nak jalan pun melangkah penuh istiqamah.atok cakap jangan langkah ilmu nanti kahwin lambat. *tiba-tiba

printer aku ini nak kata zaman paleolitik tak la pulak' tapi tiap kali aku nak guna suka buat perangai yang mendebarkan.pastu banyak kertas aku reject' notes nie tanak pulak panjang.tiba-tiba aku rasa sedih mengenangkan berapa banyak aku bazirkan pokok untuk kertas-kertas nie semua.tiba-tiba aku rasa emosi dengan alam sekitar..pastu tiba-tiba hari ini aku pakai baju colour hijau gambar bumi.pastu tiba-tiba rasa nak nyanyi lagu pergi tak kembali..jangan pertikaikan lagu tak kena tema.aku suka.



kenapa perlu print notes bagai ini.sebab kalau nak harapkan lecturer dok pung pang pung pang kat depan itu aku lak datang 10 minit lambat memang menempah kebinasaan lah final nanti.pastu nak buat assignment pun tak reti sebab tiada ilmu di dada..apatah lagi di fikiran..aceceyh' maka print notes lengkap di portal jalan terbaik buat masa ini.hah! aku makan gak printer neh!

aku busy banyak.tapi sempat pula' sabtu hari tu aku tonton V3 samseng jalanan. perghhhh.. bahasa dia wa cakap lu! syok! speaking utara style punya.lagi lagi hang p tengok kat alor setaq' majoriti sep-sep depa la dok tengok.penuh panggong bak ang.aku kira-kira nak dekat lapan belas kali juga lah si bront tu dok kata 'bak ang' dari awai sampai end of the story.tapi pusing ikut mana pun adnan sempit lagi true! muka ganaih..dalam hati ada taman.

tadi aku skip satu kelas sebab siapkan assignment..heh3! ini kali kedua aku skip kuliah dalam sem dua neh.bangga habis neh! rasa nak gosok gigi sambil shuffle sekarang! 

dah tiga hari aku sakit perut.ada dua ulser di mulut..jari kaki kena gigit makhluk apa entah tak tahu.power mata semakin meningkat naik. tangan berlipat dua.dagu hilang.mata tumbuh lagi satu.telinga mencapang.kaki suka jalan ke belakang.bulu roma...eh dah dah..

kesian kan..muka aku sekarang memang macam orang teraniaya..takpe takpe janji dalam hati ada taman' dalam taman ada iman..*penangan lagu pergi tak kembali kot noh..

toodles!

p/s: hang dok buat best pa? serabut aih..