Tuesday, October 20, 2009

kalau la aku hilang ingatan.....

tak habis tajuk itu.kalau la aku hilang ingatan dan boleh control apa yang perlu aku ingat dan yang perlu aku lupa kan rasa macam mahu menari atau moshing2 ka seumur hidup! (tanda aku gembira) ini kerana aku adalah umat yang susah mahu lupa serta susah mahu maaf..(sikap tidak baik..hee)' sebenarnya banyak mahu cerita' tapi itu entri akan datang' dah lama tak nanges' malam ini rasa tu datang balik..ketahuilah bahawa aku tak suka rasa camni' adoy! kalau menagis mesti aku nampak mata aku cam sailormoon..haha! eh' saya sayang kawan-kawan saya..

LOVE: hey' why are you always be there behind me n her?
FRIENDSHIP: ouh' just to remind you that i'll make her laugh when you make her cry.

back then, i always thought loving someone is tha greatest feeling la kot kan..hee' but then i realized that loving a friend is even better' we lose people we love' but we never lose true friend..tengs buddies!!! CHILL! =))

p/s: hepi tree fren macam kambeng punye lawak..dy ajar tengok! haha