Saturday, October 10, 2009

pengaruh cerita-cerita ganas!

alaa..malas lah pule mahu cerita pasal jamban tuh an' semua orang dah tahu jam and spek aku meluncur laju masuk jamban' so tak perlu nak membebel kat sini yea eyda pasal tuh..hee (mne org tatahu' aku dok cite kat fb dan sambutan nye hangat! haha)

ouh' dalam masa seminggu ini memang straight malam-malam mesti bertenggek depan laptop menonton movie yang triller nak mati' stok semua nak bunoh2 and panggang2 manusia' gigit jari cam makan KFC' wat otak masak kurma' tarik2 usus' penggal kepala kasi anak yang masih bayi makan' darah sembur menyembur' organ dalaman menjadi bahan mainan anak kecil' gagah gila lah para pelakon neh' pengarah pule memang berimaginasi tinggi tak hengat! aku pulak yang bergolek2 tengok aksi mereka' dah geli jerit2 tapi sebok mahu tengok sampai abeh gak ' rumet aku sebok nak berlindung belakang aku' (sape yang lebih gagah sekarang)..haha' aku memang agak meminati cerita2 begini tapi kalau cerita hantu harap maaf la en' kalau mahu dengar aku tidur berdengkur2 time tonton wayang inilah waktunya' (aku tido sbb aku takut la..dari aku menjerit2 macam pompuan saket otak ke ape' bek aku tido)

kerana cerita begini menghantui hidup aku' sampai bawa ke mimpi! aku bangun awal sebab tak mampu nak menjadi watak utama dalam mimpi aku tuh' maaf dni..memang dalam mimpi aku tuh badan kau berkecai2..yang aku ingat aku cuma nak cari sim card aku yang tercicir di kawasan pergunungan' barang siapa yang menghalang perjuangan aku maka akan di bunuh..ganas gile! tapi orang kata mimpi nie terbalek..di dunia nyata kira aku neh lemah lembut la kan..kan..

dah la' itu jek aku ingat pasal mimpi aku' next week mahu tonton movie2 len pula' masih menanti orlando bloom hadir dalam mimpi aku..haha! cerita sedih2 tak mahu oke' sebab kompem aku mimpi syakir nanti..kah3!! pastu bangun2 bad mood..wtf! esh!

p/s: every steps i take.every moves i make.every time i pray.every single day.i'll be missing u..but' does he?? =')