Monday, October 26, 2009

dua puluh enam hari bulan aku paling tak gemar

ouh' 26hb besday mohamad zaki bin sharom jugak..(tapi dy 26th june yea) haha! jangan risau aku tak akan benci ko dah' peace zaki! =)) oh yea' budak nama zaki nie lah yang beri nama yaticekelipayong tuh!

sebab dia lah satu2 nye manusia yang panggil aku yati tapi aku tak pernah rasa ganjil sebab budak neh lagi aku marah lagi dia buat' kepala macam batu kan! ahaha! pastu aku pula suka layan lagu-lagu dari band cik payung dan aku suka ikan keli walaupun ibu tak kasi makan sebab dia cakap ikan keli makan mende pelik2' ouh lagilah aku buat muka redha jek makan keli sampai licin' (ouh terasa comel seorang diri)..haha!



ouh' saya rasa mereka sangat cool!

jadi zaki yang dia rasa konon dia kreatif sangat telah mencipta nama ini untuk aku' cara dia bagitahu sangat unik' sehari b4 aku pulang ke kem plkn tuh aku keluar dengan dia' (ini 2tahun lepas) dia nak bagi lagu 'kotak hati by hujan' (which a song yang aku tak pernah dengar dah since aku gadoh dengan zaki sampai sekarang') dia suruh on bluetooth' sekali aku tengok bluetooth profile dia letak 'yaticekelipayong' haha' lalat punya budak' saje nak kenakan aku' aku lak sedaya-upaya tukar aku pnye jadi 'glorygloryzakigiant' sebab dia kipassusahmati manu yang kalah dgn liverpool tadi..kah3!! (shadap eyda! ko pn fan mu gk an..erk)

yea' nape aku cite sal zaki..ini kerana even aku tak pernah ada apa-apa relationship pun dengan dia' dia banyak ajar aku something' sampai sekarang dia still bagi semangat kat aku' perangai dia banyak sama dengan syakir..sangat sama' ego dorang jek x sama.time aku gado dengan zaki neh aku memang ajar diri aku untuk benci dia and tahniah pada eyda! aku berjaya lupa dia dan sekarang kami kawan baik! (maksud aku tiada sebarang heartfeelings okeh)

yeah' kita berjaya zaki! haha' dengan shak?? erk' tatahu la..nak benci tak boleh kot' let time decide..=')
ouh' x cerita lagi kenapa tak suka 26hb..time neh aku break' (kira hari dah dekat 4bulan dah berlaku) betol2 time besday zaki' aku wish zaki lambat nak mati sebab time tuh hari paling sedih selama aku hidup..bagi aku' dua lelaki neh paling special kot' (selain ayah and adik2 aku) tapi kali nak nak lupa syakir sangat susah; ouh' bersabar itu perlu..hee =))

p/s: i miss you s. mood aku tgh sedih sbnrnye..tapi bila membebel rasa oke..hee