Sunday, October 4, 2009

sudah lupa macam mana cara mahu tidur

mari membebel!

cant sleep' facebook-ing' rasa macam semua orang tade nak on9 pergi pada myspace pula..' act aku malas buka myspace time2 begini' sebab aku dapat rasa yang dy juga sedang on9' dan betul apa aku rasa' memang dy tgh on9 pn..(ceh' aku ley ganti pachik ahli nujum kat facebook tulah..haha) ckp psl ahli nujum tuh' ley plak ak click jek dy ckp..dy tgh sebok men fb..sile datang len kali' padia ah pachik neh' pergi la beribadat ke' puasa enam ke'

oke2' kembali ke titik asal (back to the main point)..yea ak hanya approved all the comments and friends request saje' reply comment yg ak rs perlu reply..pastu aku blah..hahaha! myspace makin bosan kot sekarang' aku bosan bercomment dgn insan2 yang aku x kenal..ntah sape2' sile la kate ak sombong ke ape' ingt egent cari jodoh ke myspace itu' ..facebook sempoi ape' aku rasa aku kelihatan elegan apabila menggunakan fb..haha' friendster pula kalau aku tiup profile aku tuh kompem habuk terbang2 masuk lam lubang idong aku' lagi lah berkurun tak buka' zaman bayi boleh la layan itu' sekarang ak lebih ranggi dr bayi..muda mudi lyn fb la weyh!! haha.. lagipun kat fb semua makhluk2 dalam friendlist aku tuh memang aku kenal pn..' aku lihat pada common friend..kalo ramai ak approved..( gaye mcm la ramai sgt nak add aku..peace! peace!)

ouh' yea..yea' now i'm stick on fb more than myspace' aku tidak reti nak bahagi kasih sayang aku untuk dua benda sekali gus' lalu aku memilih fb..intan cakap aku sudah hambar pada myspace..dy menggelar aku pencurang myspce..tahi la kau intan!! hahaha' (but i love u oke)..hee

ouh' sudah dapat mood tidur..
toodles!!

p/s: spe yang pergi pasang lagu dear god tadi' aku mahu gigit mata dia.kan da rindu pada syakir sampaikan kat status fb pun ak tulis lirik lagu itu..lalalala~ mahu nyanyi juga..menari tamo' perut penuh air mineral cap cactus.