Monday, October 5, 2009

perginya seorang patriot

tiga budak mahu pergi ke benua lain..
gundah-gulana gila lah aku rasa kerana tidak dapat hantar mereka bertiga ini' da plan baek pnye dengan zul mahu pergi hantar berry isnin malam ini dan mahu jumpa faz dan dali juga' tapi lecturer aku buat onar..ade pula mahu buat test pada hari selasa itu' tiga test pula' aku takut x sempat pulang malam isnin itu..huu' jadi akhirnya angan-angan itu musnah..(ayt cm putus kasih sayang jela..hee)

dalila:
dy neh member baek aku time matrik dulu' satu praktikum dan duduk pun selalu bersama. dia mahu ke mesir' lawak apabila shai n amin cakap muke ktorg same..hahaha' amin slalu t'sasul pnggl aku dali' ouh' kat matrik dlu dalam kelas rapat dengan dali nie' sayza' shai' amin' n ayie..oke rindu mereka!! huhu

aku dan dali.sebenarnya dali ini kalau dengar dy berbicara boley jadi sawan' mnde2 nta dy selalu merepek.


dali.shai.sayza.amin.eyda.tangan ayie


farhana: ataupun zarip panggil dy ana..kih3!! oke2' ak pnggl minah sengal ini berry' bagai kakak aku beliau ini' beliau harus pulang ke benua yg banyak tahi unta itu..(ke cairo darul aman)..esh' nasib baek aritu suda berpoya-poya dengan perempuan ini' kalau tidak memang aku pergi juga hantar dy' kelas skip jek pastu mintak syed surat mc..hee' dy neh upper form klasmate and deskmate aku..paling bes tyme bm an berry dan add math' asal la cg ahmad sangat takut dengan kite berempat (i mean aku ko intan and keret)..sem 2 dy pindah serting..pilu kejap aku jadi masa itu' esh' 1st time nanges dengan hodoh time berry mahu kua itu..

machik berry' bila mahu beri aku susu unta??

fazlina: oh dear' ini kesayangan' dy mahu ke india.lepas berry kua faz pula jd deskmate aku' dy neh da dpt p jasin balik lenggong semula..oh well' lenggong kan indah dan menarik' sape mahu lepaskan..kih3!! act..ak close dgn minah nie dr lower form lagi' naek upper form lagilah rapat' and she's one of the FREMMIN! fremmin is ma precious' menggila bersama mereka satu benda yang aku akan ingt smpe mati' i miss her! kelebihan dy terletak pada suara' esh' kalo berbicara memang tapayah pandang da tahu itu faz..menjerit apetah lagi' smpe kuale kangsar gelombang suara ia melantun.i luv you babe! mahu hug kau la weh' (ouh dy memang ske hug orang..kami suke hugcikgu azni..sungguh empuk)..hek3

ini tatkala aku n faz harus pakai baju ala2 kimono selaku pemegang bunga manga (cmne nk eja ntah)tapi ini gambar 2 tahun lepas! rindu.haha

ouh itulah' ketiga2 perempuan hebat di atas ini memang kesayangan aku' bila lagi mahu ketemu..huhu! mengapa semua mahu pergi jauh' lepas ini syasya mahu pergi juga next year..aku harap dapat hantar ko weh! (senyum..senyum..hehe). ouh' jaga diri d sane yea' wateva will be' our friendship will neva fade away! (alaaa..sedih la..mahu nanges tp mahu ada pakwe pujok' tajadi lak nk nanges)..kih3!!

p/s: even i him syakir rite now' but gals..*faz' berry n dali*..i miss all of you more than ever!! muahhh!!!