Sunday, November 1, 2009

boleh pula tukar tarikh tiba-tiba en..

saje jek aku tulis tiba-tiba tuh' padahal memang dah tuka lama dah jadual xm' laptop aku kan sedikit uzur kerana virus baru-baru ini' sekarang sudah kelihatan muda remaja kembali' baru lah boleh melawat student portal.

nasib baik aku lepak dengan coursemate aku tadi kat bilik setadi sebab nak discuss subjek paling aku tak berminat yakni ' mathematical logic and proving technique' bagi aku biostatistik aku lebih suka oke! sedang aku dok buat hal sendiri tawaf study room sambil bilang kerusi-kerusi sebab dah kebosanan tiba-tiba member aku cakap ' malas gle nak tunggu sampai kamis xm neh'..aku dah pelik 'bukan ahad pagi esok ke de paper?' mereka pun dengan penyabar beritahu aku yang jadual da tuka..mereka kesian kat aku barangkali..macam kurang bersosial je kan' bersosial ape ko eyda. da kate laptop aku kne format nak on9 dan menziarahi student portal celah mana' jadi aku agak tak berapa update apa yang berlaku kat sekitar UiTM neh termasuk pasal fast trek bagi student part3 diploma..dan syed dapat terus degree nex sem tapi ke shah alam' maknenye kita akan grad sama2 nanti syed..sedih oke' siapa mehu dengar aku membebel pasal syakir dah nanti' huhu' siapa mahu sakat aku bila nampak shamin lagi..

huh' lagi satu' disebabkan next paper aku jatuh pada hari kamis' awe boleh pulak ajak aku p stadium tonton bola perlis vs kelantan malam tadi' gila lah kan penyokong kelantan semangat waja tak hengat' ak kena lah kot sokong kelantan sebab tonton dengan member kelantan' bayangkan..dak kelantan dari u aku neh boleh tempah bas ummul sampai due ketol' dengan van lagi' ouh' macam mahu pergi berperang.semangat bukan..taatkala tuh aku dah berfikir dan konfius..aku neh kat negeri mana sekaarang..perlis atau kelantan.....

p/s: i miss him.