Monday, November 2, 2009

hey ym!! haha

ym atau dalam erti kata laen ialah yahoo messenger..(yea sume org tahu lah eyda)..woot! woot!.

aku kuno lagi' tade skype' nanti aku balik umah aku download lah' sini mahu download dr pagi sampai ke pagi berikutnye naik 5% jek' berusaha lagi dan hanya naik 2%..siapa boleh bersabar agak gagah.

ouh' aku jarang on ym' kalo on pun ak invi' nampak cam gadis misteri sket' haha! td on saje nk kacau kehidupan mir' ak tahu dy sedang setadi tapi aku peduli hape' ajak faz conference sekali' dorang sayang aku maka dorang turuti karenah aku..kih3! (sayang korg gak!! ayt stok nak jiwang jek). tapi faz sibok dok skype dengan laki dy.yela' sok besday maput kot' yeah' novemberians memang cantek dan kacak bergaya' haha!(sile paham kaitan nye di situ..) eh' syakir warga nov gak..huu'

sedang syok gosip-gosip gaya macam ko dah abeh final kan eyda! buku maths memang aku dah campak tepi katil dah ketika itu jeling hujung mata pun tidak' faezi lak invite conference' ade izul juge' dan aku terkejut ade firdaus! haha' mamat tuh memang da lama gle x dengar kabar' last dengar sore dy adalah apabila dy lagi 15 minit nak fly ke russia' itu pun di dalam telefon dan setahun lebih sudah berlalu' lama bukan..' lepas tuh kami tapena kontek dah' let bygone be bygone' kisah kat maktab dulu aku sudah lupa' pastu capek pun ade' ammar n fara jek tak on9 tadi..bz nak xm kot' upnm n dak ausmat sedang berfinal..semua stok deltanians tyme aku lower form dulu' semua pun dah matang-matang..haha!

then apa laga' gosip dengan izul dan zulpaly dan mabi..tengs for the advices' adeh' ramai betol kasi ak advice' really appreciate that'.. tp mabi nak kasi aku advice' haha bergolek dunia' aku sok x bangun sampai kamis bangun2 terus amek xm. ape ko mepek nie eyda..tade lah maksud aku..kalo mabi bagi aku advice memang aku kerat kuku lah kan! dy just bagitahu dy jmpe syakir kat konsert aar semalam..ouh i miss him sekarang! oke cukup disini..haha

p/s: i miss u s.gud luck for ur xm k..=))