Sunday, November 22, 2009

aku menonton TV IQ..tak semestinya aku kuat ingatan.

ini kali ke berapa ntah aku hilang jejak dengan henfon sendiri' kasihan kan..bukan kat aku' sile kasihan dekat henfon aku.tepat jam 12pm aku jumpa dah' dalam beg sekolah adek aku' (macam mana boleh lompat celah situ..mungkin dia terasa hati dengan aku sebab haritu pergi joging tak bawa dia) 

terima kasih kepada wanie dan yone yang membuat panggilan untuk menyanyi lagu kebangsaan harijadi kat aku..(lambat 7 hari..memang dia cakap nak jadi paling last..' tapi aku suke..hee)

esok dah nak membawa diri ke langkawi.pergi situ je kami mampu mahu pergi. aku pernah cadang kat ayah aku marilah pergi caribbean island ke, bora-bora island ke, blue lagoon kat fiji tu ke..pastu ayah aku cakap. jom kerja dekat rompak bank! oke..weh' nak tengok pisau cukur!!!!!! <---- (tanda seru kena lebih lima tanda memang sangat nak tengok) pisau cukur dengan rompak bank tiada sebarang pertalian.harap maklum..

esok juga on da way  pergi lang-kah-wee kena pergi ken-duh-ree kahwin..ibu adalah kipas susah mati pada kenduri kahwin jiran tetangga.maka setelah setengah jam buat perhitungan dengan ibu yang aku tak mahu pakai baju kurung' aku dibenarkan pakai pakaian yang masih nampak macam pergi kenduri' semalam aku jumpa kebaja pendek ibu zaman aku-belom-rasa-nak-lahir-lagi. aku dah buat keputusan..ak akan pakai kebaya itu dengan jeans dan seliper jamban flip-flop..gangster kan aku! rasa-rasa aku dapat makan kat main table tak ..



aku mahu ini sebagai hadiah hari jadi.ibu cakap kita beli kat langkawi' ade ke? mentang-mentang bebas cukai.tak boleh ke membeli kat sini jek.eh' cantik bukan..*kening2* 


p/s: imissyou