Tuesday, November 17, 2009

aku mahu lebih power!

nama saje bercuti-cutian..tapi aku busy kot di rumah.jadual hidup aku untuk musim cuti ini agak padat..rasa-rasa semacam nak hire PA jek..auuww! (ko ingt ko artis ternama eyda!)

aku memasak.ambil upah jahit baju raya haji.aku berkebun.aku menjaga lembu itik.aku membaja. bertukang..penat kan.tapi tu aku tipu jek.mana ada aku buat semua tuh.aku aku tak tahu kenapa aku busy..macam benda aku buat' sampai aku dapat rasa perasaan menjadi wakil rakyat.

akhirnya, aku demam' selsema' suara dah macam tertelan batu seremban..(rock wa cakap lu) ini kerana sibuk menghabiskan rambutan dan durian..menggis jek tade' kalau tak aku dah boleh dapat penyakit tiga serangkai..(ouh..sile angguk2 menandakan ia ada kaitan walaupun rasa macam tidak) makan berapa kilo saje' belom satu lori lagi' tak indie betol lah tekak aku neh' sakit pula'..dah lah semalam gayut dengan wanie sampai subuh..aku dapat rasa suara aku dah jadi macam suara dia dah..(lepas neh bolah lah aku ngorat caprice kan wanie)..haha

dah lah' nak mandikan anak' eh silap..nak mandikan diri..

p/s: imissyou