Thursday, November 26, 2009

budak lima tahun pun pandai mengorat tahu!

ouh' lepas aku balik dari langkawi rasa macam malas nak update belog sebab aku rasa aku dah cukup muda untuk semua ini' oke tiada kaitan.abaikan'..

kat sana aku memang boleh meroyan kalau nampak laut' ak mandi terus' aku dah tak peduli hang nak p shopping ke' jogging ke' masak mee sedap ke' bakar pokok kelapa ke' ak nak selam lama-lama dalam air laut sambil mencari lelaki kacak patrick (tapak sulaiman)..ouh' ouh' jumpe sampai enam keping' ingat nak buat bbq..takut aku bangun pagi tangan ada lima pula..dan akan tidak ingat nama sendiri..lalu menulis di telapak tangan.. *hye nama saya eyda..nak kahwin kawan dengan saya?*


ong-bak golong-golong oy!

aku suka dok terkangkang tepi pantai saja kalau dah penat renang berirama di dalam air' sedang aku duduk' tiba-tiba datang satu objek comel bermata hazel dan memakai bozer the simpson yang entah siapa-siapa ..dalam hati aku cakap. "budak ini dah besar mesti jadi player kegilaan orang kampung"..

budakhot: awak buat apa tuh?
kakaksopan: erk' panjat pokok kelapa..haha *gelak berirama*

budakhot: awak tanak mandi.
kakaksopan: tak' dah mandi sampai muntah tadi..adek tak mandi?
budakhot: nak duduk dengan awak kat sini..
kakaksopan: *pandang budak itu sedang senyum dengan pandangan tak mengerti*

tiba-tiba mak kepada budak tuh datang dengan membawa pelepah pokok kepale kelapa lalu melibas anaknya kerana telah mengganggu ketenteraman anak gadis sopan dan teraniaya seperti aku.aku merayu jangan lah pukol budak kecil. tidak dipedulikan pun rayuan ak..hahahaha' dah2' yang part neh aku reka jek' mana ade mak die datang ape sume tuh' tp yang dialog tuh betul weh' aku tapernah borak dengan budak kecil berusia 5 tahun yang menggunakan kata ganti diri 'saya awak' saje jek..aku mula fikir die nak ngorat aku..peace! peace!

esoknye aku lepak lagi dengan die' tapi masa aku nak ambil gambar dengan die' die dah nak nalik time tuh..huhu' sempat gak mak die say thanks kat aku sebab jaga nak die..say thanks jek' bagi lah kereta pacuan empat roda ke' mini market ke' tak pun paling koman pun hadiahilah aku sebuah payung terjun..syok jek aku tengok mereka kat atas tuh..sejam rm150..ceh' baek lah aku melantak seafood sampai koma..


erk' ntah ape ntah aku snap neh' mahap' edit burok..haha


p/s: imissyou