Saturday, November 14, 2009

aku da semakin besar' bukan semakin membesar..=D

kehadapan orang kampung sekalian! hari ini genaplah 19tahun since aku keluar dari perut ibu' aku rasa cam bangga lah pula bila sudah mencecah 19tahun ni' aku dapat rasa satu aura kematangan dalam diri aku' siot eyda poyo weh! weh!

birthday aku this time agak berbeza sebab aku berada di rumah' bes ouh sambut kat rumah dengan family! tade lah kena prank dengan rakan sebaya semacam aku pernah lakukan jenayah bunuh menteri je' tapi ia seronok' oh' rindu rakan-rakan!



nak joget2 camni tau! tau! ouh' comel bukan..=D

nie kronologi yang berlaku pada birthday aku ini. (tema dan persoalan sila cari sendiri' aku buat plot je)..haha' watak dan perwatakan ke point of view ke pun sile find out sendiri' kah3!

  1. before 12a.m ada yang dah kol' dorg ikot jam mesir kot' tapi aku terharu gak' sebab semua menyanyi ramai2 kat aku' sebab aku kalo wish birthday orang aku nyanyi' dah mempunyai suara sedap watpe nak simpan! peace.peace! ouh' seperti biasa' zaki adalah orang 1st kasi msg kat aku' dia nie aku gaduh or marah die cmne pun dengan die dy still ingat aku' tengs dude! (zaki yang suh tulis name die lam blog nie)..haha' tapi aku tak sempat nak reply semua msg sebab kredit buat onar pula' inflasi sifar! aku pn continue lah kat fb' itu lah gunanya social web..tehee~ family aku pun antara yg terawal wish. =)
  2. ouh' pagi tuh kawan-kawan aku dah warning awal-'awal' bangun awal' mahu pergi tonton wayang' punyalah aku bersiap ala-ala paris hilton' rupa-rupanya mereka bawa aku ke air terjun' romantik kan rakan-rakan aku! haha' mereka saja jek' mereka cakap mahu aku jadi lebih mesra alam dah tua-tua neh' tapi kami memang have fun gilalah rasa macam nak kawad jek skunk! (sebab bes! tp gambar tiada' pada camera rakan)..huhu! tapi kne pulang awal' hujan lah nenek!
  3. balik rumah' tunggu ibu pulang dari mesyuarat' celebrate dengan family lak! ouh' adik lagi seorang tiada sebab tidak cuti lagi' kek sedap nak mati! ibu buat sendiri dekat rumah rakan dia sebab kalo buat kat rumah kompem kantoi dengan aku! haha!
  4. kalau tidak nak visit yan kat politeknik dengan anis hari ini' pachik tuh dah sebok-sebok kol suruh melawat die' tapi anis tak cuti lagi' so pospone yea yan! saba boleh! dah la wish bday aku lambat! siap ko! haha

eh' buat pengucapan awam sikit boleh kan' :
thanks kepada member-member yang wish aku' tak kira lah kat ms ke' fs ke' fb ke' yang kol sambil ajak housemate2 korang sume nyanyi tuh memang aku segan lah' i gadis pemalu tahu' haha! but its was so sweet' there's something yang buat aku terkilan hari ini tapi aku tanak fikir sangat kang spoil mood jek! boleh buat aku bersilat sambil joget tarian asli sorang-sorang kat tengah rumah nie' its sokayh' buat lah apa anda nak' i wont hate u'!

tambahan---> saya akan berusaha menjadi gadis yang lebih matured dan sopan' betul! matured boleh cepat kahwin' haha.ouh' next entry rasa macam mahu cerita apa yang mereka prank aku dulu lah' cyes aku tidak akan lupa..dang! dang!

p/s: imiss you.