Thursday, November 19, 2009

kecewa tahu!

keluar membeli majalah' cari seventeen dah habis' tudia..berapa ramai insan berusia 17tahun kat perak ini semua nak membaca seventeen kah? (tapi aku dah 19 baca je lagi..ahah) maka membeli junk saja.( killeur calculateur as a cover)


aku belek-belek junk ini layan la jugak tapi lagi menarik kot dari ROTTW' aku jarang membeli junk ini' daripada aku membeli komik ben10..aku dah pegang nak beli sebab dapat poster ben10 bersaiz cermin meja solek' tapi aku fikir baca online sajalah sebab ada budak kecil comel pandang aku macam mahu beritahu ( woi! woi! pergi belajar memasak lah lagi bagus) oke tade kaitan disitu' tak..budak tuh pandang semacam kat aku' tercalar gak maruah aku time tuh' tu sebab aku buat keputusan baca online saja' (wahai budak! ingat dengan pandangan anda tadi aku akan berhenti memuja ben10' oh tidak' kalau boleh sampai aku kahwin anak 64 orang pun aku akan setia dengan ben10)


alunan aura musika mereka agak menarik.

tak..tak sebenarnye nak cerita' agak kecewa rtw9 tukar date pula' dari 19dec ke 26dec..aramzadei lu! aku pulang ke kampus 27dec' tahniah lah! (boleh kenyit-kenyit mata kat diri sendiri sekarang) ceh..tak perasan lak flyers tuh dah tuka date' aku nampak venue jek tukar..kaktus betol! tu pun lepas pergi kat web junk (click itu)..nak usha' web dy menarik tertarik you lah d'bomb gak lah.


oh eh' terbau bubur jagung..dapat pekena empat lima mangkuk sedap neh..=D

p/s: imissyou