Tuesday, February 16, 2010

autobots transform! kreuk kreak kruek kreak!

sekarang aku dah berjaya menukar blog aku ke wajah baru yang lebih sensasi lagi mendebarkan.aceyh..padahal sangat tidak membuat jantung orang lain berdegup kencang pun! eh eh! 

header blog sebenarnya contengan bila aku tengah sedih dan blur.sekarang rasa nak jadikan kepala pada blog sendiri..nampak misteri' entah apa erti conteng-conteng itu pun aku tak pasti sampai sekarang.yang pasti edit dah macam budak darjah 3 selasih.

oh' buat pertama kali dalam hidup' aku mengulang lagu jejaka-jejaka kacak jepun dari pukul 9mlm tadi sehingga sekarang bertekad tak akan hentikan ia melainkan aaron aziz buat lagu untuk i lepas ni.tak pernah-pernah pulak aku sampai hentak-hentak kaki' head banging ape semua kalau dengar lagu jepun atau korea mahupun perancis sekalipun.ini kerana aku tak suka lagu yang aku tak faham maksud dia apa..


ini utk cik syasya.sempena dia pergi ke otago yaw! yaw!

hah' sekarang dah tahu kenapa aku suka lagu ini' sebab ia ada english subtitle and boleh sing along.and ia sangat sesuai dengan aku sekarang and and..nampak tak pelakon hana yori dango di situ' oh domyouji!

kazen aku cakap' gila noob kau eyda..lagu ni da lama lah' time sekolah-sekolah lagi.oh eh? takpe takpe..itu nama nya lagu lama tak lupuk dek zaman..kan dah cakap' tak versatile lah bumi neh kalau semua nak dengar lady gaga jek.

tak silap aku..budak-budak maktab aku dulu layan arashi masa tingkatan 3 ke 4..time tu aku sikit pun tak nak ambil tahu' aku masih layan naruto' dragon ball dan bleach.

p/s: dah tiga hari tak ambil tahu. =))