Sunday, February 7, 2010

rumah hantu

rajin gila update blog sekarang! sebab rasa macam tak suka bulan februari..*haha' tiada kaitan..jangan pertikaikan*

semalam aku tidur nak dekat pukul lima pagi.lapar..roomate pulang ke kampung maka kena tidur seorang diri.tiba-tiba teringat pasal rumah hantu..

tahu tak kadang-kadang rumah hantu kat funfair selalunya' yang so-called hantu kat dalam rumah hantu tuh memang ada perangai hantu.nak menakutkan orang tapi pergi meraba..kjhyiuygyjufty! aku tak pernah kena sebab jangan harap la aku nak masuk rumah hantu..tapi rakan aku pernah kena' kan tak pasal-pasal kena back hand..

moral di sini jangan cari pasal dengan perempuan muka lembut' belajar karate do dan meminum redbull lagi kerap dari makan nasi berulam jantung..ceh ceh..dah datang dah mood 'mari berperibahasa' aku..

sebab tema rumah hantu..mari menconteng..

eh' kali terakhir aku masuk rumah hantu adalah di genting 6 tahun lepas.tapi aku masih ingat perasaan itu.sumpah aku pucat lesi lesu lesau lepas keluar dari rumah hantu tuh..macam kalau aku nampak aaron aziz bagi flying kiss kat aku pun rasa tak sepucat itu..teruja namanya.

dan..kalau nak ajak aku menonton filem hantu sila jangan bazirkan wang anda' baik belanja aku main tikam-tikam..untung-untung dapat cincin bertatah (ke bertahta?) belian dua tiga bijik.

sekarang tak boleh tidur..benci semua anak patung yang ada dalam koleksi peribadi.. (ada satu saja sebenarnya nama orked)

kenapa tv3 pasang cerita seed of chucky tadi?

p/s: imissyou