Friday, February 19, 2010

gadis-gadis saya

mungkin perkataan gadis akan menimbulkan ketidakselesaan pada setengah individu tapi peduli ape nak guna jugak..*tiba-tiba starting nak emosi. hehee

oh' bayangkan aku sedang lompat-lompat kegirangan sambil ikat tocang dua rambut ada ribbon colour pink belang-belang putih dan sedang bercerita.cepat.cepat.memang aku melompat tadi kerana lipas lintas atas kaki' ingat kan lipan terus ambil kamus adik hempap lipas itu sampai sekarang tak angkat lagi..biar! biar! puas hati aku.

 maaf.penangkap gambar ade masalah gegaran dalaman.

hari itu pergi melagha (ayat ustaz khushairi dulu-dulu) dengan gadis-gadis i..sungguh menhiburkan.masing-masing ada gosip yang dua tahun atau setahun setengah dulu dah kumpul baik-baik untuk dicerita pada hari pertemuan kami.sampaikan ros harus berkata..'oke..siapa nak cakap angkat tangan' ikot turn..ya allah! sangat tak paham jalan cerita sebab semua nak berkata sampai makan tak kenyang..jalan tak basah. (apakah jalan tak basah?)

semua cerita yang dibentangkan memang membuat masing macam..'omaigod!!' 'betul ka weh?' 'dia tu apahal?' 'eh..aku tak tau pun'..haa.yang 'eh..aku tak tau pun' tu selalu jadi ayat aku and marz..sebab kenapa aku tak tau cerita tuh..memang tak patut dunia neh.oke..back to the cerita.cerita semua pun masing-masing benar tanpa bahan pengawet oh weh..aku rindu nak bercerita lagi.cepat-cepat aku dah bercakap sorang-sorang sambil menaip nie.esh..sekarang dah tak ceria sebab rindu kat semua pastu automatik terindu kekasih lama pula.dem.

 
 semua beli baju pun nak sama.betapa nuh kasih sayang nye kami..auww 

fremmin tapi tanpa mira fazlina and ili..wuu.dah tak jadi seven wonders' haih!

 eh'semua lama tak jumpa terutama marzihah..kali terakhir aku bertemu gadis ini adalah dua tahun setengah yang lepas.masih ingat lagi masa tuh last paper kami yakni paper PSV..dia melambai-lambai aku pergi.perghh..sedih tak hengat bila ingat kembali.itu hari jumpa macam aku dah sama tinggi dengan dia..berkat makan nasi kerabu ada ulam ulam barangkali aku neh.

 
 saya tahu saya paling rendah di situ. -_-"

nak lebih kontroversi..klik sini.dipersilaukan..

eh' tocang dua dah tercabut..harus berhenti bercerita.sebenarnya penat.penat selongkar rumah cari baju kesayangan..dah 2 bulan ia menghilang.kalau jumpa miskol i tau..bagi surat pun boleh.eh bagi surat lah..dah lama tak terima surat yang ada..'kehadapan hidayati tercinta..apa khabar dinda di sana?' waaa..kalau terima surat begini mau aku frame kan letak depan pintu rumah bagi semua tengok..nanti semua orang cemburu..cakap..'eh..bertuah nye hidayati nie..' oke..diam.BYE

p/s: awak..awak..kenapa awak miang sekarang?