Thursday, February 4, 2010

=|

tataw nak tulis tajuk apa..maka emoticon itu menjadi pilihan hati.

oke..its almost 4.a.m and i'm still wide awake.sebenarnya dah tidur tadi dalam lebih kurang pukul 2 lebih tapi terbangun semula.nak log in facebook rasa macam karang sampai ke pagi aku tak tidur kot.lalu batalkan niat dan sambung melihat buku' melihat yea..sebab esok harus menghadiri quiz pong..pang..pong..pang! pastu rasa macam dah cukup pandai beralih arah ke blog kerana ini entri i yang ke 80 hong heng hong heng!

semalam telah mengambil sos cili secara percuma dan diam-diam di sebuah pizzahut di tutttt..dengan tettttt..mana ley gtaw..HAHA

and..lately i don't feel like facebook-ing that much.WEIRD! ini kerana' rasa rindu rumah ibu bapa..kuali hang eyda' tade kaitan tapi sumpah tak sabar nak balik kampung..oh oh oh balik kampung..oh oh oh balik kampung.tahu tak sambil menaip neh aku menyanyi lagu ekstravaganza kuat-kuat..dah seluruh rumah gelap gelita sekarang..

***

oke..berpandukan emoticon pada title entri saya di atas..dengan ini saya umumkan..saya rindu dia sekarang..=(

the more we try to forget someone..the more we'll keep on remembering him...and hypothesis is accepted.

see..bukan susah pun nak mengarut apabila masalah sukar tidur atau tiba-tiba terjaga dari tidur berlaku.dah ngantuk sekarang' chap go meh! eh silap'..chow chin chau!

p/s: imissyou