Saturday, February 6, 2010

emosi distort di bawah gambarajah dan entri bosan abad ini!!

distort la sangat..tak lah' saja main-main di pagi hari yang mulia.yea pagi hari di mana seperti biasa penyakit yang satu ini pasti datang yakni terjaga tiba-tiba dari tidur tanpa sebarang sebab.

kalau ada sebab macam tiba-tiba mimpi kena pinang dengan aaron aziz takpe juga..dah lah akan jadi blur dan berlakon ngigau di hadapan housemate..oh yea..dah 4 hari tidur di ruang tamu..best weh' boleh jadi pemurah dan dirahmati kerana derma darah manis i pada nyamuk..nyamuk sini sangat rakus' sampai satu ketika terpaksa memasukkan kaki di dalam sarung bantal..oh' aku tak pakai selimut' tak pernah ada selimut kerana dalam selimut ada musuh bak kata pepatah melayu moden..seperti musuh di dalam selimut..

 
sesat tapi kami tetap buat relax

***

oh yea' sangat tersentuh bilamana mendapat sms dari wanie 'rindu korang sangat' omg! omg! teringat zaman kami dulu..masih kecil..lower form' terkinja-kinja lebih.apa kami peduli pasal cinta ke' drama melayu terbaru ke' fesyen baju pengantin terhot ke' tak tak..tak mungkin kami akan ambil tahu pasal itu..

ceh emosi ke?? tak tak saya sedang blur..ingt b l u r...doooooooo (bunyi bila sedang blur)..

angin buat tudung kami sungguh berunsur seni
***
oh yea..Selalunya bila aku rasa tertekan, atau dilanda tentang masalah miserable. Aku akan buat benda yang aku suka buat. Teman yang selalu tidak pernah kecewakan aku sekeping kertas dan sekuntum pencil tekan berwarna ungu yang aku pakai semenjak di tingkatan 5 lagi.

Itu lah masalah aku, sebab bila datang rasa sedih, aku suka main-main dengan melukis apa yang aku rasa boleh buat aku happy. maka terhasil lah benda abstrak yang aku saje yang  faham. Kalau aku sengaja nak buat, memang tak jadi pula. Dia datang dengan sendiri bersama dengan perasaan blur..ulang' blur..

Sweet.eh' aku terserius pulak..haha' makan budak! makan budak!

aku yang pke baju putih atas tuh.memang paling gangstahh..tapi baik hati..HAHA

kadang-kadang aku rasa macam nak tukar course..bukan apa' aku memang minat pada arts' especially fine arts' arts is universal..tp aku tak suka pada potret or permandangan tapi aku suka abstrak.retro thingy yang buat aku rasa i'm in 70's.kalau aku pilih baju pun aku selalu pilih yang berunsur abstrak, retro and olskool sedikit..pernah kena kritik cakap aku tak ladies..wehhhh..cukup ayu apa aku sekarang!

and aku suka graffiti and grafic..sumpah it will make me horny.haha! maksud horny kat sini adalah sangat teruja sampai kan aku boleh abeh berjam-jam depan adobe photoshop or flash making some montage or tolong buat poster..

omaigod! aku tatahu kenapa aku suka muka aku sedang teruja walau ia hodoh kerut-kerut

***
haa..dulu aku layan bjork, radiohead kalau sedih' jadi sekarang tak akan dengar secara serius dah.the beatles mungkin membantu.perasan tak aku selitkan gambar-gambar tuh' tolong kembali kan masa itu boleh? oke..where is the clock? doraemon? time machine? 

and and..kenapa vampire semua kena handsome?? 

bahaya!

toodles.

p/s: imissyou