Tuesday, February 2, 2010

luar dalam mana sama.

oh baru aku perasan semalam lepas dapat satu mimpi unik dimana mimpi itu harus jadi secret sampai bila-bila. tak nak cerita kat cucu pun sebab mimpi itu sungguh unik.oke harus berhenti cakap pasal mimpi itu sebab nanti confirm tercerita pada khalayak ramai.

begini baru aku sedar yang sebenarnya warna pink sangat boleh menarik perhatian aku sungguh! sebab..when people asked me minat kaler pink ke' aku akan keluar bunyi paling annoying gila macam ini..'euwwwwwww!! jambu gila minat colour pink..aku minat purple and hitam lah..tapi..

kalau pergi shopping  baju mesti aku pegang warna pink even kaler purple and hitam ada juga.pastu macam malas nak fikir nak kaler apa aku beli tiga-tiga..oke pastikan tertera harga di situ..3 for RM50..haha!sampai coursemate aku pernah tegur..eyda' baju kau ini sama macam semalam tapi warna lain yea.ya betul! mereka perhatikan aku rupanya..sebab nak bahan aku berlagak sangat kata tak suka warna pink.

lagi satu benda ini mesti korang pun selalu buat terutama para remaja sebaya-sebaya aku.macam nie' korang sebenarnya tertekan pasal satu benda nie tapi korang buat something yang boleh buat orang rasa korang sebenarnya tertekan pasal benda lain.ini ego punya pasal lah kan..tak remaja lah kalau tak ego meninggi-ninggi

contoh di sini' pada suatu hari itu kau macam rasa rindu gila kat sesiapa pun la konon kan..ego tuh tanak beritahu pada umum.bila roomate tanya asal muka ketat plus sedih semacam jek dan dan kau pergi ketuk-ketuk printer lepas tuh menangis..nampak tak kat situ..ketuk printer sambil nangis tak tentu pasal.ya rabbi..konon-konon dah sampai tahap tension sebab notes tak boleh nak print esok ada kuliah nak guna notes tuh.padahal before neh kau tak kisah pun notes tuh ada ke tak..

dan printer tu pulak sebenarnya plug tak on.sangat bernasib baik kalau roomate kau tak perasan semua tuh..kalau perasan pun dia kutuk dalam hati jek..tapi kalau roomate aku dia sembur kat situ jugak..aku selalu jek kantoi dengan roomate aku.dia ada saka kot..habis plan nak jaga ego aku punah..

itu cuma contoh.jangan nak ambil serious pula..bukan aku weh! buruk benar rupanya begitu..HAHA

oh yea..sekarang dah tiba masa siri gambar bercakap.sumpah rindu mereka semula.lama lah juga borak. kalau keluar dengan member-member aku neh' batalkan lah niat shopping ke ape.kau cari port baik punya..paling koman pun dekat foodcourt sebab sambil borak boleh tambah berat badan.

mira yang minat mamat gay.sumpah aku tak redha mir! haha

dalam tiga-tiga neh aku paling pendiam! HAHA

ouh yea' aku dah jumpa slip spm aku.sampai ngigau-ngigau dalam tidur sedih hilang slip itu konon. jumpa dalam celah celah buku etika pemakaian UiTM..wtf! result tade lah cantik mana tapi tak tahu kenapa rasa sayang pada makhluk tak hidup tuh.eh' babai..nak beritahu ibu sekarang.

p/s: imissyou