Wednesday, February 10, 2010

kunci

ingat nak cerita pasal cabaran hari ini.selasa yang sungguh seperti explore race dan mendebarkan' *(&*%T^&F! memang nak cari gaduh hari selasa neh..tapi macam malas' karang tak pasal-pasal malam neh abang kat HEP tuh kena blackmail pakatan aku dengan housemate aku. nasib baik agak kacak..

oh yea' baru aku sedar ada juga orang yang masih caring pasal aku sama macam dia buat dulu.tapi aku tak rasa apa-apa..kosong.. bila tanya kenapa aku tak rasa apa-apa'ak diam' tapi tu lah..

aku dah selongkar semua tempat..
dalam loker..
dalam baldi baju..
laci almari..
bawah tilam..
halaman rumah..
pendek kata setiap sudut aku renung..
cari mungkin boleh jumpa balik..
tapi aku lupa..sangat lupa'
mana entah aku letak..

kunci hati aku.

itu lah sebab kot aku rasa kau bukan siapa-siapa..
kau sama macam yang lain.

ke kunci itu tak hilang tapi orang lain pegang' dia tak pulang' dulu dia simpan.tapi aku rasa dia dah buang..

aku kena cari balik ke kunci tuh?

katakunci: perghh..tiba-tiba aku pandai berbahasa secara absrak dan sungguh jujur jari aku gerak' true gila rasa' bila nak main explore race lagi macam hari ini.siang aku rasa kelam kabut gila..malam bila orang buat aku terfikir..aku kadang-kadang boleh jadi tenang,at least untuk hari ini ada benda aku boleh fikir sebelum tidur selain pasal dia..

p/s: imissyou