Saturday, February 13, 2010

saya sekuntum senyum..

saja nak sama macam tajuk entri before ini..

semalam tiba-tiba aku teringat.aku pernah berborak dengan atuk aku.kami gila sungguh kamceng macam burung di dalam sarang.*mereka-reka lagi*..dia pernah beritahu..'nanti, umur macam atuk, ida dah tahu, inilah cerita hidup sendiri. Yang belakang-belakang tu semua ujian hidup ida. Kita masing-masing sudah tertulis jalan hidup masing-masing kan.jadi selagi masih muda' atur hidup elok-elok.jangan pernah hidup dengan masa lalu'..

lepas ym semalam..aku tidur dengan otak kosong tapi tak tahu aku senyum kenapa' senyum bagi aku kekuatan mungkin' sebabkan senyum bahagia semasa tidur..tengok kan sekarang dah bangun nak dekat pukul 1.nasib baik before tidur dah subuh'..kalau boleh aku nak sambung sampai pukul 4 ke..tapi dah kena smack down dengan dni..gay gila dni neh!

aku pulang ke rumah hari ini' adik aku dua orang tuh sebok dok buzz2 kat ym'..pastu buat perangai bunian bila aku reply..dua-dua senyap!

eh' cuba try nyanyi lagu senyum seindah suria tuh..tapi ganti 'senyum' dengan 'kentut'..pasti gegar! 

p/s: .....?